Sönder gråten och krossad i tusen bitar

2010-11-16 @ 22:56:15
Just nu så saknar jag en som står mig riktigt nära. En som alltid funnits i mitt liv. Ligger här och gråter och är jävligt pissed off även om det kanske var en meningslös text jag läste. Det gjorde ont och det berörde mig och min bror mest.
Alla tankar om det som skedde för snart 5 år sedan är det värsta i mitt liv som har hänt. När jag är olycklig så kommer tankarna upp, nämner någon om det som nu, så kommer det upp. Då kommer tårarna ut när ingen ser eller hör.
Jag vill själv dö just nu för det här suger så jävla hårt.
Jag saknar den här personen så mycket så att jag skulle kunna göra vad som helst för att träffa den igen. Men det är ju omöjligt.
Jag älskar min pappa mest av allt och han står fast i mitt hjärta ända tills jag själv ligger i graven. I love you dady
Vissa kanske inte vet om det här, för jag har tyckt att det varit så jobbigt att berätta det här för andra som kanske inte står lika nära mig som andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback