Sjuk och med en massa underbara känslor

2010-11-19 @ 15:33:28
Som sagt, som alla vet så suger det att vara sjuk. Hals ont och och trött. Hade feber igår.
Sitter här ensam i soffan och lyssnar på lite musik. Har kollat på typ 3 super dåliga filmer från voddler.
Har ätit frukost idag iallafall och en mandarin. Inte alls någon mataptit längre. Är lite smått hungrig nu kanske men usch vad äckligt. BLÄÄÄÄÄ.
Jag har bara lust att skriva ut alla mina underbara känslor för min pojkis. Känner för att skriva hur mycket som helst. Men det kommer nog ett inlägg snart enbart mina lyckliga känslor. Hihi....
Gud vad jag älskar honom. Att en pojkvän kan betyda så mycket fortfarande. Underbart. Han är min bajskorv. Vad skulle jag göra utan dig?
Love you Sim <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback