Roligt...

2010-11-24 @ 18:37:20
Mamma väckte inte mig imorse. Hon tyckte jag lät för sjuk. Jag hosta nämnligen som en jag vet inte vad.
Har kollat film från voddler sen har jag pluggat klart engelskan. Hängt upp tvätt har jag också gjort och dels har jag sprungit in på toa var femte minut för att snyta mig. Usch vad drygt det är att vara sjuk. Inte min grej. Big nono.
Har heller inga bilder nu att lägga upp. Är ju så jävla snygg när jag är sjuk. Höh a big joke.
Btw så har jag Keelord att sköta om i helgen. Blir fast rumpa nästa måndag. Vänta bara ;)
Jag på Muskot år 2007
Jag på Muskot från Sjöstjärnans ridläger.
Nu ska jag käka lussebullar och dricka julmust. I like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback