Nu ska jag försöka förklara här... om varför jag suger på att blogga!

2010-11-15 @ 22:28:17
Jag suger verkligen på att blogga, men jag tycker ändå att det är roligt (när jag har tid) må jag säga.
Jag är dock usel på att använda min egna kamera så därför kommer det aldrig några bilder utifrån omvärlden. Det är ju ganska tråkigt, men jag vill, men jag lyckas aldrig. Därför skulle det vara kul om ni kom med förslag på om vad jag egentligen ska skriva om så att jag fångar erat intresse. Så kom igen nu! Lyft på fingrarna och börja skriv till mig. Då blir jag glad och jag lovar att jag försöker göra min lilla tråkiga blogg till en läsvärd blogg. Så sätt fart nu och skriv till mig. Jag blir glad för det minsta lilla!!!!'
This ♥ is to you gott folk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback