Dagen igår & idag i låååååång text

2010-11-28 @ 22:47:40
Igår så var vi hemma hos Jacob Sikh där Wille Åhlund, Hanna Madheim och Victor Sandin var. Vi kollade film och spelade kort (som vanligt). Sen vid 12 tiden drog jag och Simon hem och slockna på en gång.
Vaknade av att mor min ringde mig, kunde inte somna om och Simon sov djupt så han kunde jag inte väcka. Men jag var lite dum ändå! Hihi... Sen käka vi frukost och kom på att vi skulle åka in till Marieberg en sväng. Kom hem med en vit/svart bh och ett par trosor. Lämnade tillbaka en cerise transparant skjorta på Gina Tricot. Behövde dock en ny väska också. Men jag har blivit så kräsen under åren så det var lite svårt att hitta någon. Men vet ni någon snygg väska, kommentera då!!! Ahh... sen så käka vi mat och så sen åkte vi hemmåt igen i snökaoset.
När vi var hemma så satte vi på Notting Hill. Var bra faktiskt, har aldrig sätt den förut. En riktig kärleksfilm vill jag säga! Cute... Under filmen fick jag värsta migränen, har aldrig haft så ont i huvet i hela mitt liv! Sjuk. Mamma fick komma och hämta mig för jag mådde piss.
Men nu mår jag bra efter ett långt varmt bad med jordgubbsskum. Kudden ropar och lampan är varm. Betyder att den här långa texten tar slut här och nu. Tack och hej, leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback