Trött som korvis!

2010-03-17 @ 21:24:01

Igår kväll/natt vare lite trubbel och jag var lite ledsen och sådär. Så jag somnade runt kl 4 eller något. Sen när jag var i skolan så blev det bra igen. 
Hah i skolan så råka Anton knocka upp mitt ben på hans näsa så att han börja blöda näsblod. Höhö weeey!
Sen efter skolan så drog jag med älskis hem till honom. Myste och åt, sen helt plötsligt skulle han minsann på fotbollsträning. Så jag drog hem och köpte polly. MUMMA! Sen nu är jag hemma och ligger i sängen med massa musik på. Snart ska jag sova, för jag är riktigt trött från igår och idag.

NEEEEJ! FAN! Jag ska ha med en skiva till skolan imorrn! Och den ligger i bilen, och jag har inga brännskivor.
FAAAAN -.-

Btw... Jag känner nog för att styla om min blogg. Jag tycker att den är väldigt tråkig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback