HEEEEEEEEEEEEELG ♥

2010-03-20 @ 17:30:45

Igår vare fredag och det är så jävla underbart! Men igår så åkte jag Hanna, Cillan och Emma till Mellringe, Lisas place. Där var hela laget och vi hade en toppen kväll tillsammans.

Idag äre lördag och det spelades match i Birgittaskolan mot Lindesberg. Fett nervös var jag men matchen gick som det gick. 17-17 till oss. NÖJD!

Nyss kom mamma in med ett glas kall mjölk och en böölleee. Mums!

Nu sitter jag i sängen och är nyduschad och lyssnar på musik.

Sen ska jag nog baka nått smarrigt tror jag. Alla ingredienser(stavn.) är inhandlat, så det passar perfa!

Ikväll ska jag dra till Hanna Madheim och träffa Oscar Bergström och även hoppas jag på att få träffa Fanny Fallén, men tyvärr är denna lilla flicka sjuk. Men vi hittar nog på något trevligt ikväll iallafall.

Imorgon hoppas jag på shopping. Plånkan är påfylld äntligen! Drar dit med Fanny och Hanna I hope.

Nu ska jag dra ner min rullgardin för solen lyser som fan.

PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSSS

Btw. Det låter som att våren är här. Kan det bli bättre!?

Bild från Frasses ferre. SOOOOOOOOOOOOMMMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback