W e l c o m e B a c k J u l i a

2010-06-24 @ 20:52:22
Nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen!
Jag ska styla om min blogg. För den är riktigt tråkig... Men jag vill nog ändå ha en ganska enkel. Höh.

Men nu drar jag nog till Fanny och kanske därefter träffar några andra roliga typer.

Juste... Imorgon är det midsommar. Kanske blir det regn i år också? I guess so... Men min dag imorgon kommer spenderas först i sannahed, sen hemma hos mig med familjen plus några till. På kvällen drar jag till Hanna Buske där det väntas trevligt folk. Blir säkert en lyckad kväll. Återkommer så snart som möjligt.



Fick bli en bild från balen 2010. Mig och älsklingen.

Kommentarer

Postat av: Ellen

Kan hjälpa dig om du vill :) är lite duktigare nu än i höstas ;) hehe, hoppas du har ett bra sommarlov! :D

2010-08-01 @ 12:29:17
URL: http://millard.blogg.se/

Postat av: Bragekarine

A very nice site keep it up. Regards

2011-01-10 @ 13:22:15
URL: http://bragekarine.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback