Midsommar

2010-06-26 @ 02:42:13
Dagen började med att jag vakna vid kl 10 kanske?  Gick upp och städa mitt rum. Feber? Sen duscha jag och fixa mej. Drog till sannahed och träffa nåra där som ex. Simon. Höh gick och kasta bollar (Vi är inte 7 år, bara ibland). Sen åkte vi och hämta min bror och hans tjej på tågstationen. Sen åkte vi hem och fixa mat och så. Vid cirka kl 7 drog jag hem till Simon där Anton och Pontus var. Jag och Simon drog och käka. Jag skulle egentligen följa med till Sofie, men jag ändra mej och drog till Hanna Buske där annat folk väntades. Mys på hög nivå på hennes altan kan man säga. Sen våldgästades det några till, ex. Simon med co. Sen drog dom. Då gick vi andra ut och gick en sväng och då kunde jag lika gärna gå hem så nu är jag hemma och klockan är halv 3 nu. Så det är sleeping time för mig nu.
Ganska bra midsommar. Skulle hellre vilja ha Älskling hos mig än hos någon annan nu iaf... menmen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback