Igår, idag och imorgon

2010-06-28 @ 01:00:09
Igår var jag och simon hos mormor och morfar och åt lunch. Mysigt. Hammocken älskades! Sen drog vi hem till honom och tog det lugnt. Sov även där.

Idag så gick vi ut och sola på tomten, spela lite fotboll. Kul :). Senare blev det marieberg. Jag handlade inget dårå men.. det var trevligt med sällskap. Sen kom vi hem och så. Senare kom Adam och då kolla vi fotboll. Asså sämsta domarna i VM? :o Dom kan ju inte dömma! Whatever... Efter det drog jag hem för att packa. Det är svin kul ju att bara göra det? Haha.. 
Nu ska jag snart sova.. men jag måste nog tvätta bort sminket först I gues... hmm.

Imorgon ska jag rensa häcken och packa det sista. Sen drar jag och träffar min Fanny Fallén. Säger tack och hejdå och ses om en vecka. Jag ska ju nämnligen till Spanien, Alcudia, Viva sunrise. Bättre kan det inte bli!


Nr 48, där bor jag och min kära mamma om 2 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback