Lite updates den 16 januari 2010

2010-01-16 @ 15:49:32

Fredag; Kom hem efter skolan, slutade kl. 1 ungefär. Dagen gick och klockan blev 22.30. Gick hem till min man och vi checka paradiset. Dega och hade det great!
Somna senare vid kanske halv 2 tiden.

Lördag(idag); Vaknade av att han snarka i mitt öra... Låg och kollade in hans vackra läppar en stund. Dom är bedårande... Han öppnade ögona och märkte att jag kollade på honom, så han vakna han också.
Senare vid kl. 1 skulle han spela hockey match. Så dom skjutsade hem mig.
När jag precis kom in så var pärona på utgång och skulle åka och kolla bil. Men jag orkade faktist inte sitta hemma och dega hela dagen så jag hänka jag också! Åt på Pizza Hut och sen drog vi hem.

Nu; Ligger i min säng och om jag ligger kvar här en liten stund till (som jag antagligen kmr göra) så kmr jag få huvudvärk. JIIPPI!

Senare; Jag har ingen aning om vad som händer idag. Känns som att det blir stillasittandes i soffan ikv, som jag faktist inte vill. Får väl ta och ringa nån/några? Hmm... kanske.

Kommande; Skolan ligger inte på plussidan nu verkligen! Ett jävla tjat om matten och GYMNASIEVAL!!! Ta mig här ifrån. Jag har ingen aning om vad jag vill gå för linje! Kanske spa- friskvård på plusgymn. eller kanske beteendevetenskap på Risbergskaskolan. Men den skolan som frestar mig mest är faktist Virginskaskolan.


Jag vill gå på AVATAR, NUUU!


Oj, nu fick ni en bild på mig också helt plötsligt. Roligt!


Kommentarer

Postat av: jacquelin

vad funderar du att gå på virginska? :)



namn::jackie

lösen:sommar

kram

2010-01-16 @ 19:07:04
URL: http://fontaana.blogg.se/

Postat av: angelica karlsson

gud så söt du är :o

2010-01-24 @ 00:01:28
URL: http://angeliicakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback