Highlights and... opposite - 15 februari 2010

2010-02-15 @ 20:56:52

Den här veckan kommer bara gå åt till pluggande. Det gillar jag inte. Jag har verkligen uber mycket nu. Usch!!! Detta är absolut inte veckans höjdpunkt!!

•So prov demokrati och parti Tisdag
•Engelska recension The Patriot Torsdag
•Fysik läxa Atomens grunder Onsdag
•Matematik läxa Phytagoras sats Torsdag
•Spanska läxa Indirekt/direkt objekt Tisdag


Men det finns ju somsagt en höjdpunkt också den här veckan... Jag och Simon har ett år tillsammans på torsdag. En sådan dag är efterlängtad. För ett år sedan den 18 februari så träffades vi vid oppegården (fotbollsplan). Vi åkte skridskor tillsammans när snön föll ner från den kolsvarta himlen. Väglampan var tänd och den lös på oss som om vi var speciella.
Den kvällen för ett år sedan är oförglömlig. 
Jag älskar dig så hääääääääääääääär mycket älskling! Tack för att jag fick just dig Simon Karlson.


Kommentarer

Postat av: Mikaela

Har inte simon två s i karlsson?



Grattis!! önskar er massor med lycka!

kramkram!

2010-02-16 @ 20:57:49
URL: http://miccasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback