Guld vecka!!

2010-02-06 @ 10:22:39
Hahah ohja! Den här veckan har varit guld. 

1. Simon och jag har det så jäkla bra just nu!!!
2. Skolan går bra!
3. Jag har blivit grym på veckans matte!!
4. Har kommit på en ny frilla som jag aldrig använt förut!!
5. Har träffat mina gamla goa vänner!!
6. Jag och Simon har inte bråkat nått på jätte länge!!
7. Tränat massor!!
8. Varit nyttig (förutom igår)
9. Varit snäll ((:
10. Och ytterligare.... JAG ÄR SÅ JÄVLA KÄÄÄR!!!


•Nu äre lördag och jag hoppas på att komma iväg till marieberg eller varför inte stan i örebro?
•Imorgon blir det borta match mot Tillberga. KÖÖTTA!
•I den kommande veckan blir det svenska nationella på tisdag och på torsdag.
•Nästa helg bär jag mig av till kära Göteborg en helg.



Jag vill ha våår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback