Grattis Mikaela och Linn i efterskott♥

2010-02-21 @ 14:01:02

Igår fyllde min vän Mikaela 16 år, så jag var hos henne och gratta den store. Hon fick 3 par pieces trosor av mig, hah! Grattis till dig flicka lilla!♥

Igår fyllde även min syster Linn 11 år. Men det blir kalas för henne idag kl. 6. Så då kommer släkten till oss. Så jag har städat hela huset idag! Usch vilket slit... Men det lönar sig ju i slutet! Yesbox...

Nu ska jag väl kanske såsa lite och käka upp MITT godis innan släkten kommer och tar det ifrån mig...

Måste kila, ha en bra söndag folket!

Btw, jag drömde om att snön hade försvunnit helt, liksom sådär på bilden.. Men sen när jag vaknade så var det mer snö än va det var igår "/.




Kommentarer

Postat av: lovisa:D

fy sjutton vilken fin bild:D:D

2010-02-21 @ 21:30:26

Postat av: Mikaela

Tack för trosan! ska nog ha på mig ngn av dom imorn;) hah! nja, jag vet inte..men jaja! Tack för att du kom! Kramar Mikaela & Daniel :)

2010-02-22 @ 23:48:03
URL: http://miccasplace.blogg.se/

Postat av: Ellen Millard

Åh Julia, jag saknar våra fotopromenader!<3 Sitter och tänker på vårat samtal vi hade på caféet, mysigt vare.

2010-02-27 @ 14:01:50
URL: http://writtenby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback