Julaftons kväll

2010-12-24 @ 23:59:46
Nu är julafton över (det speciella liksom)... ah ni fattar...
Nu har vi kollat på tomten är far till alla barnen. Snart är det dags att skutta till kojs och sova! Imorgon ska jag och Simon inviga min nya säng. GOTT!

Vad har jag fått idag då? :-)
Ah.. jag är hel nöjd.
Säng - Mamma och Palle
1000 kr - Mormor & morfar och Ylva och Peter
350 kr på bio - Linda och mormor
Fodrade ridstövlar - Palle
Clinique paket med massa smink grejer - Palle
Pjamas - Michel och Daniella
Sängkläder - Mamma
Navelpeircing - Linn
Två Thomas Sabo berlocker - Simon
500 kr på Marieberg - Simon
Eyeliner - Mamma
Raggsockor - Mormor
Rutig skjorta - Mamma
Aja, julen var jätte mysig iallafall! Gick ut och träffade Simon en sväng förut.. Gud vad jag älskar honom... höh!
Nä, har massor att skriva känns det som, men det är nog lite onödigt.. Så nu släcker jag lampan och säger dröm sött!
God Jul på er!!!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

HEJSAN! Vill du ha chansen till fler julklappar? Då är min tävling perfekt för dig! Minimum-vinsten är en exklusiv bodylotion från The Body Shop med lukt av grapefruit & ett nagellack från Depend.

Gå in här för att läsa mer om tävlingen & för att anmäla dig http://deliciousblondie.blogg.se/2010/december/tavling-the-bodyshop-depend.html#comment



KRAM! ♥

2010-12-25 @ 20:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback