headache och pirates of the carrebien (stavn.)

2010-12-28 @ 22:32:13
Sovit hos simmepimme idag. Blev en sväng till marieberg också. Fick bli två tröjor. Bilder kanske kommer upp imorgon, bara kanske, inte min grej att sitta och ta kort på allt...
Nu kollar jag på pirates och har huvudvärk till tusen. Kaffet hjälpte dock inte.
Imorgon ska jag och Palleplutt åka och gymma på morgonen. Sen vid kl 1 ska jag och tjejerna åka till maxi och handla käk till nyår. Får se vad det blir. På kvällen åker jag och Simmepimme på bio och kollar på narnia 3D. Hoppas den är bra, annars äre bortkastade pengar... hhahah....
Jag och Palleballe har pratat om att skaffa en ny phone till mig. Antingen Samsung Galaxy S eller Experia mini pro. Vilken tycker ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback