Fredag - Ledig

2010-12-17 @ 20:31:35
Idag vaknade jag upp hos Simon. Han skulle visst minsan till skolan han. Uppstigning kl 7. Snacka om B. Men guld att sova hos honom. Gud vad jag älskar honom. Kan typ bara säga "jag älskar dig" när vi sover, svar får man också tillbaka :-).
Helt spontant så åkte jag och Patrik till Grizzly vid Marieberg och köpte ett akvarium. Vi ska göra egen fish & chips. Coolt va????? Nä, förlåt. Vi ska faktiskt skaffa firrar. Hahah.
Ikväll ska jag, Hanna Madheim och Oscar Berga Bergström åka till min gamla skola (skogstorp) och kolla nattinnebandy! Kult!
Sen blir det väl sängen I guess. Får mysa med mina marsvin kanske....
INGEN NY BILD IDAG: BILDBRIST....... Får bli på mig och Hanna :-)

Kommentarer

Postat av: STEPHANIE NILSSON

Hej! Det är superroligt att du är med i veckans blogg hos mig. Vi får hålla tummarna för vinst :)

KRAM! ♥

2010-12-17 @ 22:24:28
URL: http://deliciousblondie.blogg.se/

Postat av: hanni

aw va fin bild! haha :D kjam <3

2010-12-19 @ 14:10:43
URL: http://hannamadheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback