Dag 2 - Min första kärlek

2010-12-16 @ 12:22:13

När jag bodde i Örebro så raggade jag aldrig. Tänkte aldrig på killar typ. Kanske bara... åh, min kille ska vara si och så. Jag hade mina små fantasier haha...

Sen när jag flyttade till Kumla så blev det mera. Jag började ragga och träffa allt fler kompisar haha... Så man kan säga att jag playade runt ett tag i Kumla. Men under den tiden så var jag faktiskt väldigt förtjust i Simon Karlson. Men jag tänkte att han aldrig skulle bli min. Så jag gav upp hoppet. Under den tiden så var jag aldrig tillsammans med någon. Men hahaa, en dag så klickade det mellan mig och Simon. Jag blev uber lycklig och vi blev tillsammans jätte snabbt. 18 februari 2009 blev vi tillsammans. Så Simon var min första riktiga kärlek :-).

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback