Dag 1 - Presentera mig själv

2010-12-15 @ 13:05:01
Jag heter Julia Söderberg. Jag är 16 år gammal och föddes i Örebro på BB. Nu bor jag i Kumla. Har bott där i snart 4 år. Annars har jag bott på många ställen. Men först och främst Örebro i Oxhagen området.
Jag är mörkhårig och har bruna ögon. Jag är ganska kort, 1.60 meter bara.
Jag är en sport tjej kan man säga hehe. Jag spelar som sagt handboll i IFK Örebro. Har spelat med ÖSK också en längre tid.
Jag går på SPA- och friskvård på Plusgymnasiet i Örebro vid resecentrum. Trivs jätte bra och jag har massvis med nya vänner.
Jag är också en djurvän och faller lätt för hundar. Sen rider jag på en häst som heter Keelord som ni kanske redan märkt. Är i stallet kanske en/två gånger i veckan.
Sen har jag en pojkvän som heter Simon Karlson. Han är bäst.
Näääää nu vet ni ganska mycket om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback