Wiho, en bild kom fram!

2009-09-28 @ 22:02:44
Japp, det är sant. Jag har pluggat massvis nu på bara spanska. Lite trött på det ämnet just nu faktist. Men man måste ju. Provet är imorgon bitti. Så det blir inte någe mer plugg på det. Men jag får väl glutta igenom alla mina papper som jag har skrivit i. Känns nog lite bra att ha koll på vad jag gör. Nog om plugget.


Jag har fått prao plats på reklambyrån. Super kul! Jag får hänga med en fotograf på hans arbete. Får nog antagligen göra mera saker, men det har jag inte nån sån stor koll på.

Imorgon är det också gymnasiemässa på Conventum. Så jag och mina kompisar får väl dra dit efter skolan eller något antar jag.

Nu har verkligen alla killar fått för sig att snagga sig. Det går bort fullständigt enligt mig iallafall.
Vad tycker ni? Är det snygg eller inte med rakat?


Älskling<3
Fick bli en bild på min älsklingskille!


PoK// JuliaSöderberg

Kommentarer

Postat av: ewwe:)

dee beror på vem dee är:) vet inte om simon passar i dee men han kanske vill ha snaggat ;)

2009-09-30 @ 10:59:47

Postat av: Mia

God Morgon allt bra idag? =)



2009-09-30 @ 11:30:28
URL: http://ungmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback