T O R S D A G

2009-09-10 @ 21:56:53
Hej hej everybody!

Skola idag. Sög, men vad ska man göra åt saken? Nada!
Aja, sen kom jag hem... satte mig framför bordet och åt som en häst. Kollade Simpsons, som jag typ hatar. Esch, dom är söta.
Sen så ville älskling att jag skulle komma över till honom en sväng. Så jag tog bajken och trampade ända hem till honom. Han var ju sjuk. Men nu så var han tydligen bättre! YES! Det kändes så enormt härligt att få kramas och hålla om varandra igen. Det gillar vi. Och jag saknade hans närhet och hans andetag, aah...och så vidare. Sen vid 18.50 så var jag tvungen att trampa hemmåt igen. Han skulle faktist till hockeyn och prova nya match ställ och ta kort. Så mja. Då var jag ju hemma igen som sagt.
Tog fram engelska läxan och skulle översätta en låt. Iron maiden också. Som är mitt HAT OBJEKT. BLÄÄÄ! Låten var ju inte det finaste heller. Men den texten förstog jag mej inte på riktigt. Så jag fick faktist hjälp av min moder.
Men emm, jah. Sen vart det idol. Gulligare tondövare kan man kalla det! Ohja.
Lovade mamma att plugga nu efter idol. Men emm, ja. Jag hamnade ju somsagt här framför datorn. Ajjabajja Jullan. Dags att återgå till plugget.

Hasta la vista, Bye bye!


// JuliaSöderberg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback