Spenderades hos pojkvännen 5-6 september

2009-09-06 @ 17:09:59
Hej hej allihoppa!
Sov hos min älskling inatt. Myso såklart! Kollade sverige mot ungern också igår. Det var ungern va? Kommer inte ihåg. Visste att nån i sverige skulle göra mål i sista sekunden. Liksom är man bra elr? Det var zlatan om ni inte visste det. Senare så gosade vi och sen somna.
Vaknade upp hos älsk också såklart. Liksom vad annars? Haha... sen vid kl.3 typ så drog jag hem. Massa plugg och sånt som jag gör nu. Ska hinna med att färga håret mörkt också. Så ja... vi får se vad jag hinner med.

Justja...jag var ju på marieberg innan jag åkte till simon. Var med sötnöten Mikaela. Dagens köp;

Mitt efterlängtade osis+ - Bellbox 98 kr
Svarta leggings
med dragkedja vid tristen - BiK BoK 149 kr

Nu måste jag fortsätta plugga. ADJÖSS!

P.s. Ingen bild idag.D.s

PoK// JuliaSöderberg

Kommentarer

Postat av: jacquelin

sv: jahaa, jag hade ju med rosa innan så nu byter jag ut dt mot rött & kanske guld ist för silver!(:

jag tror ditt med kommer bli riktigt snyggt!



jaa, jag kommer gå hotell&restaurang efter mycket velande fram & tbx, hihi!(:

kram!

2009-09-06 @ 17:49:31
URL: http://fontaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback