Sjuk

2009-09-02 @ 09:05:58
Ja, jag Julia har blivit sjuk nu igen. Kanske var ett tag sen jag var sjuk. Tror nog att det senaste var körtelfebern. Och det är för cirka 6-7 månader sen. Men det känns faktist som att jag var sjuk för inte alls så länge sen.
Men nu ligger jag ensam hemma i soffan med min laptop i knät och kollar på vakna med the voice och ska snart leta på min veckorevy tidning som kom till min brevlåda igår.
Juste, kanske borde säga vad jag är för sjuk... Jag har/hade feber och halsont och ont i kroppen. Liksom man blir ju lite rädd. Man vill ju inte ha svininfluensan heller! Men man får väl hoppas på det bästa!
Nu ska jag inte skriva mer. Jag orkar inte, utan jag ska kolla lite gamla häst bilder från min hästperiod.

Hasta la vista, baybay!

PoK// JuliaSöderberg
Jag på Muskot från Sjöstjärnans ridläger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback