Photoshop!

2009-09-04 @ 13:34:54
Att vara sjuk är inte kul! Men ganska okej att faktist få vara hemma och ta det lugnt och fixa och dona lite hemma ensam.
Jag har skaffat photoshop. Super glad är jag! Satt hela kvällen igår. Hih, nu har jag ju tyvärr tröttnat lite för jag är ju hur usel som helst! Haha...men jag lär mig (får vi hoppas).
Nu ska jag nog fixa mina naglar och hitta på nått intressant. Kollade på Fokis blogg precis, så jag vart lite inspererad av alla hennes konstverk av sina naglar. Men först ska jag nog hoppa in i duschen och ha nått litet spa. Jätte skönt faktist! Det behövs när man är sjuk.
Ahh... Nu ska jag dra mig till duschen.
Jag saknar min pojkvän enormt, liksom en som jag kan pussa på och gosa med. Det behövs.
Aja, ciao alla!


PoK//JuliaSöderberg


Älskar dig<3




Kommentarer

Postat av: C.J.

=))

2009-09-08 @ 14:31:57
URL: http://lovelylady.blogg.se/

Postat av: Pascal

Trevligt att du har en blogg Julia :D

2009-09-13 @ 16:26:02
URL: http://beboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback