Huller om buller

2009-09-27 @ 00:06:59
Har sovit hos simon i onsdags till torsdag. Super mysigt! Sen på torsdagen så sov jag hemma. Mamma ville det visst. Så ja, för hennes skull. Sen fredag tills idag så sov jag där också. Jag älskart. Och dels så har jag bara kollat hockey varje dag också. Jag rätt så på om det. Jag gillar alltså hockey! Så ja, jag har fått suttit i Moab-hallen i cirkus 6-7 timmar sammanlagt nästan. Så jag har frysit och haft likbleka händer och fossingar. Men vad gör man inte åt sin pojkvän? 
Själv har jag varit trött och illamående. Är nog pga. pillret jag tog i torsdags. Det sög balle, men jag var tvungen att görat. Så förlåt alla som har träffat mig om jag inte har varit på humör eller pratglad. Simon har nog mest fått stått ut med mig. Heh, men han klagar inte.
Nu vill jag sova. Jag är sjukt trött.
Btw, idag så hade jag och Simon hela huset för oss själva. Åt pizza från Valentino och kollade lite på She´s the man. Den är sjukt bra, även fast att jag har sätt den miljarders gånger. Sen så kom Hanna och Berga förbi. Kollade fotboll, Barcelona vs (kmr nte ihåg). Zlatan gjorde mål igen! 5 mål på 5 matcher. Han är ju lite guld. Snacka om tur... Sen så drog alla igen och Simon också lite senare en Hanna och Berga.
Sen nu vill jag sova och jag älskar min pojke mer än allt annat.


P.s. Bildbrist! D.s

PoK// JuliaSöderberg

Kommentarer

Postat av: hannni

hihii bästu (:

2009-09-27 @ 13:28:57

Postat av: Ett par jäkligt irriterade tvillingar

"Och dels så har jag bara kollat hockey varje dag också."

Suck... Erik har läst 23 romaner i år, Oscar bara allmänt skillad. Baserat på denna fakta säger vi detta:

Detta var absolut, tveklöst, den sämsta jävla meningen någon någonsin har kokat ihop i skrivhistorien! (Skrivkonsten har funnits sedan 3.200 f.kr.)



Men du är skaplig endå, inte ändå.



(När man skriver "dels" MÅSTE man skriva "dels" en gång till. Ex: "DELS gick jag till affären och DELS gick jag till Simon."

2009-09-27 @ 21:04:04

Postat av: Tvillingarna igen

Vi tycker om dig Julia:D<3

2009-09-27 @ 21:05:24

Postat av: Tvillingarna ytterligare en gång

Du vet i alla fall att man ska skriva "PS och DS" det är imponerande:D:D

2009-09-27 @ 21:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback