Hej hej alla människor!

2009-09-03 @ 11:51:10
Sjuk idag fortfarande. Trist, jag vet! Men jag mår faktist bättre. Jag har bara ont i halsen. Men jag försöker låta bli att tänka på det så mycket.
Nu sitter jag uppe och är rätt så pigg och kanske ska ta och beställa osis+ eller så köper jag den på en hårsalong. Jag har nämnligen haft den förut. Mitt hår fick volym på direkten, och det är ju det som är poängen. Men det finns en sak med den... Håret blir slitet och tovit och ser lätt smutsigt ut av den. Så det finns ju både för och nackdelar. Tyvärr! Men jag saknar den verkligen. Och jag behöver den. Jag kan inte använda hårspray, för det lägger sig ner direkt. Och jag får ju ta slut på hela flaskan då och det är ju verkligen inte bra för håret. Och flaskan tar ju slut också. Så det är bättre att ta lite än för mycket. Så då satsar jag nog hellre på osis pulvret som håller volymen uppe och som inte tar slut. Det var mitt lilla argument om det. Slut om den saken.

Jag bloggar kanske senare. Puss och kram skumbanan

//JuliaSöderberg


                                                  
                                                                         osis+
                                                                 
                                                         

Kommentarer

Postat av: jacquelin

sv; men haha sötis, dt är ju låsas de va ju de som var grejen att jag gick på dt!;D

2009-09-03 @ 17:55:55
URL: http://fontaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback