Grattis till blivande föreldrar!

2009-09-27 @ 22:15:54
Idag vaknade jag upp utan min pojkvän. Bedrövligt!
Började plugga spanska och hoppade in i duschen. Fixade mig till m-berg. Skulle nämnligen köpa en liten present till blivande familjen mitt framför oss. Dom har fått besked från Colombia nu att dom har fått en liten bebis på 5 månader. En spansk kille kommer jag nog säkert få vara barnvakt till här framöver. Så nu snart om en vecka redan så åker dom ner till Colombia och hämtar gossen. Då är dom nere där för att vänja sig och med massa annat grejs som måstes göras. Så jag är sjukt glad för deras skull och jag säger grattis! Nog om det. Mamma köpte en jeans tunika till mig och en vit spets bh som jag behövde. Lite påfylling i garderoben är alltid bra! Ja, klockan är faktist 22.07 så jag orkar faktist inte pallra mig upp och fota mina fynd från dagens lilla shopping runda. Så det får faktist räcka.
Har inte gjort så mycket annars, pratat i telefon i 1 timme och 1 minut med Mikaela min goda vän. Alltid kul. Sen har jag pluggat lite till och sådära. Inte så mycket mera för idag. Imorgon blir det skola och besöka apoteket och fixa lite grejer med vännen Mikaela. Annars inte så mycket mer. 
 
En sak på långsikt är att jag och Hanna Madheim ska ta hål i naveln nu snart om kanske nån vecka eller så. Jag är verkligen taggad för det, och jag skiter it om det gör ont. Det får jag tåla!

William Åhlund är kung!

Nu vill Jullan sova, så godnatt!

Simonhjärta!

PoK// JuliaSöderberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback