Förlåt, dålig uppdatering...

2009-09-24 @ 18:57:27
Jag har inte uppdaterat på en hel vecka kanske. Vet inte. Men jag har inte haft tid. Förlåt alla!

Har gjort en hel del saker faktist. Men kommer knappt inte ihåg.
Igår så har jag varit med William, Adam, Martin och massa mera killar och kollat ösk-ifk gbg på behrn. Kul!
Sen så när jag kom hem där ifrån så drog jag hem till älskling. Sov där. Sen idag så kollade jag på när han tränade lite hockey med william, filip och några till. Sen senare så åkte vi hem och så. Kolla Big mommas house (stavn.). Sen drog jag hem till mig och då kom Hanna! Great! Drog direkt till torget och fixa lite grejer. Sen kom vi hem och nu sitter vi här. Ska snart dra iväg och kolla hockey träning igen. Sen så blir det myskväll med Hanna, Simon, William och Oscar. Det gillar vi.

Och jag har tyvärr inga nya bilder att ladda upp. Så mja.
Det här får bli dagens uppdatering.


PoK// JuliaSöderberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback