13 september

2009-09-13 @ 11:23:50
Kort sammanfattning från min helg.

Fredags;
Skola
Kumla marknad med Mikaela (Köpte marknads nougat, smaka bajs!)
Hem till Mikaela
Hennes pojkvän kom (Daniel)
Gick ut och gick vi tre
Kom in
Åt
Jag cykla hem
Somna

Lördag;
Vakna
Åkte till Askersund (Chokladmässa)
Kom hem
Fixade mig
Drog hem till älskling
Myste
Kollade "Män som hatar kvinnor"
Somnade
Jag drog hem
Somnade

Söndag;
Vaknade kl. 10
Åt frukost
Kolla tv (nyhetsmorgon, faktist rätt så intressant. En kille som inte hade några armar eller ben.)
Klockan är nu 11.19 och jag sitter framför datorn

Framtida;
Fixa mig
Åka till marieberg och byta min klocka
Åka till älskling
Sen vet jag faktist inge mera
Jag återkommer väl

Nu ska jag sluta skriva...


PoK// JuliaSöderberg

Kommentarer

Postat av: jacquelin

låter som en bra helg!:)

hjälp mig att välja hårfärg, senaste inlägget i bloggen!

kram

2009-09-16 @ 22:15:35
URL: http://fontaana.blogg.se/

Postat av: jacquelin

om jag vågar kanske dt blir rött igen, men inte säker en, hah!:)

2009-09-17 @ 19:49:51
URL: http://fontaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback