09-09-09, coolt va?

2009-09-09 @ 22:51:32
Idag var det skola. Helt som vanligt...förutom vid kl.1. Då gick stapeln. Skoljoggen var på g! Alla sprang som yrväder där på grusvägen i villaområdet där jag bor. Haha ujuj, vilket liv. Tyvärr så var jag också en sådan som ville kuta som alla andra töntar. Haha men jag saktade faktist av och sprang hela 8 kilometer. Kom kanske 6 av tjejorna. Heh...tack tack, jag är ju hur bra som helst. Huh, sa jag nått? Aja, nog om det...
Fick med mig Mikaela hem också. Käkade pankisar och kollade top model 4. Vart så frestade att själva fotta lite. Såklart så gjorde vi det också... Heh. Vart massvis med kort. Men många vart tyvärr jätte knasiga. Iallafall på mig om man inriktar sig mot en person. Men men. Jag blir tyvärr sällan bra på kort om man ska vara riktigt ärlig.
Men ni får väl känna på några smakprov på våra smexiga pict.
















Esch, det får räcka. Nu vill jag sova. Jag är jätte trött.
Puss och godnatt alla.

PoK// JuliaSöderberg

Kommentarer

Postat av: jacquelin

du är så himla fin!!<3

2009-09-10 @ 16:56:08
URL: http://fontaana.blogg.se/

Postat av: Vina

Har du svart hår?:) Jag gillar det !!

2009-10-01 @ 18:22:43
URL: http://viiina.blogg.se/

Postat av: sjölle

Du är inte lite snygg va !? :D

2009-10-11 @ 22:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback