08-09-09

2009-09-08 @ 21:19:59
Hej alla fans!
Nä jag skoja faktist bara... Shit the same.
Simon är sjuk. Tyvärr så smittade jag honom när jag sov hos han i helgen. Förlåt älskling!
Hade prov idag. So (eu, i-land och u-land). Jag hoppas att det gick bra. Men jag är verkligen inte säker på det. Höh!
Sen efter skolan tog jag en sväng förbi min sjuke pojkvän. Ville krya på honom lite. Kändes bra, jätte bra! Sen så drog jag hem till Lovisa med Mikaela. Vi snackade och provade kläder och mja... inte så mycket mer. Lovisa skulle nämnligen till sjukhuset och ta spruta. Gardasil (stavn.). Jag ska också ta det. Super bra verkligen. Kostar 1800 kr, men vad gör det? Mamma betalar ju. Haha. Seriöst så är det jätte viktigt.
Emm ja. Sen så drog jag och Mikaela till Haga. Gjorde inte så värst mycket. Träffade på några kompisar. Hehe, alltid kul med sällskap. Senare drog vi in till henne. Pratade massa minnen. Kan verkligen berätta i evigheter om allt med henne!
Ja, sen vid 19.45 drog jag hem. Idol börja ju! Super mysigt. Det ger mig verkligen höstkänsla faktist. Jätte gosigt att krypa ner i soffan med en stickad, stor mysig tröja och stora mjukis byxor. Sen en kopp varm choklad eller vanilj te med kanel i. Mums!
Appropå idol... Elin Kling blir idols nya stylist. Hennes första tv jobb. Grattis!
Nu måste jag hoppa in i duschen. Måste tvätta håret.
Jag, Julia, grön, skogstorpskolan ska springa skoljoggen imorgon. 8 km också! Slå den ni! Haha oho... om jag har kondition? Tveksamt faktist. Pinsamt. Riktigt pinsamt!

Aja, måste duscha!


P.s. Kanske dags för bild. Men blir ingen ny. Har inga. D.s.





PoK// JuliaSöderberg

Kommentarer

Postat av: kim

STOr du har blivit

2009-09-09 @ 20:26:31
URL: http://esber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback