Fråga: Vad ska man göra om ens flick/pojkvän inte hör av sig?

2009-10-13 @ 21:34:29
Nu känns det som att många har problem med pojk/flickvänner mm. Därför tar jag för mig ordet och skriver om hur man kan göra om man tror att killen/tjejen glömmer bort en.
Nu nämner jag inga namn för att det borde inte nämnas.

Ex. 1: Pojk/flickvännen har inte hört av sig på flera dagar, men svarar på andras sms. Jag känner mig mycket ner tryckt och känns som att han/hon inte bryr sig om mig längre. Hur gör jag?

Tips 1: Tänk inte på det för 17! Jag vet, det är svårt...men försök! Du blir mer oroligare om du fokuserar mer på det och tänker negativt.
Tips 2: Tänk inte dåliga tankar om att han/hon ex. skulle tänka sig göra slut osv.
Tips 3: Ha mycket tålamod!
Tips 4: Låt det gå och se om han/hon reagerar på att du själv inte tar kontakt.
Tips 5: Tar han/hon kontakt igen, fråga varför han/hon har gjort så och varför han/hon inte har svarat under dom senaste dagarna.

Jag hoppas ni har till nytta av denna lilla text som kanske borde hjälpa er lite på traven iallafall. Jag finns till om ni har någon fråga eller fundering om vad som helst.
Tack för mig.

Ska krypa ner i sängen nu.

PoK// JuliaSöderberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback