Uber trött från gårdagen...

2009-10-22 @ 18:40:00

Hmm, vad kan det bero på?
Haha, mja... min klass sov kvar i skolan i natt med våran musik lärare. Hon är fett bäst. Vi frågade henne när vi skulle vara tysta. Hon sa "Så ni tror att ni kommer få vara tysta i natt? Glöm eran dröm, ni ska vara vakna hela natten!" Stört skön lärare. Men vi somnade runt 4 iallafall. Jag ville somna tidigare, men det ville ju dock inte dom andra, puhu! Fanns ju faktist ett problem också. Vi skulle upp kl 7 på morgonen idag också. Så inatt sov jag i ungefär 3 timmar. Och det blev inte så bra.

Jag och Matilda skulle åka till Örebro direkt på morgonen för att hälsa på Plusgymnasiet som vi kanske ska gå på sen när vi börjar gymnasiet.
Bussen gick 07.53 från smedstorp. Usch det var hemskt! Men träffade på lilla Lisa som jag inte har sett skymten av på ett bra tag! Menar verkligen uber länge sen! Så då blev det mycket prat tills vi hoppade av vid resecentrum.
Jag ringde Jacquelin också, hittade nämnligen inte dit. Men vi kom dit med hjälp av henne den saknade flickan. Heh. Vi fick genast hjälp om vart vi skulle ta vägen och dom drog med oss på en rundvandring på hela skolan. Den är ju inte så stor dårå. Men iallafall. Det var kul. Fick till och med vara med på en matte lektion. Dom gick igenom procent provet som dom gjorde för ett tag sedan. Men klockan hann ticka och vi var tvungna att springa till Mc´donalds för att få lite påfyllning i magen. Bussen gick och vi kom tillbaka till skolan och hade en kort NO lektion. Sedan så fick jag pallra mig hemmåt.

Somnade vid 2 och vaknade vid 4. Super skönt, men jag måste ha mer sömn verkligen. Så idag ska jag lägga mig tidigt.

Nu längtar jag verkligen efter min bäbis kille. Ska nog ta och ringa honom. Men han kanske tränar? Who know...

Nu orkar jag inte skriva längre. 
 

JUSTJA! JAG KAN INTE SMSA MED MIN MOBIL. SÅ TRO INTE ATT JAG INTE SVARAR PGA. NÅGON KONSTIG ANLEDNING.




PoK// JuliaSöderberg


Kommentarer

Postat av: jacquelin

du är så himla saknad vännen!<3

2009-10-22 @ 20:34:11
URL: http://fontaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback