Kan ej svara på sms!

2009-10-20 @ 20:45:23
Jag har iallafall varit på universitetet idag och gått rundvandring där och så. Det var inte så kul för ledaren var super tråkig. Fick en penna, tjoho! (joke). Kom tillbaka till skolan runt 12 och hade dubbel svenska lektioner. Dög väl.
Slutade kl.3 och jag drog hem med Mikaela i bakfickan. Vi försökte plugga, började smått men slutade väldigt snabbt. Dunkade musik så att mina speglar skakade med i takten, höh... hoppas inte grannarna blev störda.
Hon drog hem för en timme sen kanske. Och nu så sitter jag här alone utan att kunna smsa. Jag får panik! Förlåt för alla dom som har smsat och inte fått nått svar tillbaka. Jag får verkligen utbrott snart på min mobil!
Oh, shit. Nu måste Jullan plugga tror jag!

Ni får en riktigt tråkig bild också utav mig. Jag har ju bildbrist... Har ni glömt bort det kanske?




PoK// JuliaSöderberg

Kommentarer

Postat av: aka bad knee

jobbigt för dej :S

2009-10-20 @ 21:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback