Jullan är trött...

2009-10-17 @ 14:51:10


Min kamera vill inte lägga ut bilderna! Sur blir jag!

Igår blev Hannas hus fullsatt med människor. Många var vi iallafall, så vi gick ut. Men världen är ju inte så stor så jag och Simon gick hem till honom och degade istället. Jag somnade på direkten när vi kom in. Men hanåterupplivade mig igen så jag vaknade och blev rätt så pigg faktist.
Senare somnade vi och sov jätte skönt iallafall. Heh, kl. 11 idag vaknade jag av att han kittlade mig på magen. Och det var uber varmt i rummet så ah. Vi gick och duschade och så.
Sen drog tiden iväg så han var tvungen att åka iväg till fotbollsmatchen. Sannahed-Karlslund IF.
Jag kom hem för att träffa min bror och Daniella. Men dom stack direkt. Så..heh, mja, nu sitter jag själv hemma med mamma. Men hon orkar jag inte.
Orkar inte skriva mer nu. Så puss hejs!

PoK// JuliaSöderberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback