Idol

2009-10-02 @ 23:17:31
Jag röstar lugnt på Karolina och Tove. Dom är lätt bäst enligt mig. Vad tycker folket?
Tyvärr åkte Jon ut, han som jag och mor älskade när han var på en såndär audition. Men han slutade jag gilla.

Skulle minsan åka hem till Simon nu. Han är påväg hem från Lindesberg, länscupen och så. Men kände att klockan var för mycket och jag var alldeless för trött. Och dock så får jag inte träffa honom förns på söndag. Shiet, klarar jag det inte så är jag ju klockren (joke). Jag kommer inte klara det, liksom det vanliga. Kommer säkert bli jätte deppig och tjata på honom att han ska komma hem. Asså, jag kan inte sluta prata om honom. Nu får det räcka...
Godnatt folket och sov gott.

PoK// JuliaSöderberg

Kommentarer

Postat av: ;)

säkert skit bra tur att man e kille :P

2009-10-05 @ 20:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback