Förlåt för renoveringen!

2009-10-09 @ 20:05:43
Ursäkta för min renovering på bloggen. Jag är snart klar. Dröjjer nog nån dag. Har inte tid till att fixa och dona med det just nu i första taget.

Det har gått jätte bra på praoen. Jag och Ellen har kommit bra överens och så. Det är jätte kul! Så hon hängde med mig till stan idag kl. 12... för vi slutade jobba då. Så då strosa vi runt lite och gick till La baguette. Satt och pratade i ca 2 timmar? Super skönt.
Sen så drog jag och träffade Wille och drog hem till honom i Sörby. Kollade The OC. Jag älskart! Sen så kom Simon och då stack vi tillbaka till stan. Där vandrade vi runt och kollade i affärer.
Senare så skulle dom dra till Behrn och kolla seriepremier för örebro a-laget tror jag. Så jag fick gå själv på stan ett långt tag tills mamma kom och hämtade mig. Träffade kompisar på vägen och snackade en stund med dom.
Sen så nu är jag hemma och jag fick order om att jag skulle duka nu. Så måste kila!

PoK// JuliaSöderberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback