Dagens schema...

2009-10-28 @ 16:18:11
Mja hej bloggen...
Delat samma huvudkudde inatt hos min älskling. Jätte mysigt! Puss på kärleks barnet!

Såhär har min dag sett ut än så länge;

Vakna vid 10
Vänta på att finingen skulle vakna
Han vakna 11
Gosade och brottades, haha
Gick upp
Åt frulle och kollade Linas kvällsbok
Gick ner och duschade
Bytte om och fixade mig
Böla för att han skulle åka och klippa kort
Drog oss iväg till frisören
Vänta
Han klippte sig och jag kollade på
(Han blev jätte fin faktist :s) Som jag inte trodde
Gick till godisboden och köpte lite gottgott
Drog till ungdomsmottagningen
Kom in och fick vänta ett tag
Jag kom in och pratade och lite grejer
Simon fick sitta utanför och vänta (45 min) Stackare!
Kom ut och var klar för att gå
Cyklade iväg och sa hej då
Simon skulle till Pontus och jag hem till mig själv
Nu sitter jag här i min lilla plutte säng och har uber tråkit
Väntar på att mamma ska svara, men hon har nog inte slutat mötet än

"Framtida";

Mamma ska åka till piercing affären och köpa tvål till min navelpiercing
Mamma ska åka till cykelaffären och köpa cykelljus och sadelskydd till min bike
Mamma ska komma hem och hämta upp mig så att vi kan åka till maxi för att hämta min mobil, wiee
Sen ska vi åka hem och bara dega
Kanske blir så att vi åker till apoteket och så

Dagen är fullbokad!

När är folket lediga?
Jag har nästan hela lovet för mig själv. Så det skulle vara fetaste chansen att träffa mina saknade pajaser. Eller?
Ni får väl höra av er om ni har det tråkit. Jullan är näst intill tillgänglig!

Slå en pling så svarar jag.

Nemas pict 2day. Sry gott folk!

PoK//JuliaSöderberg

Kommentarer

Postat av: jacquelin

mycket snart ska vi ses, kanske redan imorgon?:o<3

2009-10-28 @ 16:47:23
URL: http://fontaana.blogg.se/

Postat av: nathalie

vi ses i morgon!!! :D <3

2009-10-28 @ 23:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback