Blablabla...

2009-10-11 @ 21:23:05

Igår; Badade och bastade hemma. Riktigt skönt är det.
Väntade på att Simon skulle komma hem efter hockeymatchen i Hallsberg.
Han kom hem. Och jag åkte dit.
Gosade och kollade Sverige-Danmark med William. Sen drog vi ut en liten stund och så. Sen gick jag och Simon in för att det var så kallt. Sen somnade vi kanske runt kl. 01.30.

Idag; Vaknade av hans underbara andning och låg och kollade på honom en lång stund. Senare somnade jag om och vaknade sedan av att han kollade på mig. Sen gosade vi och senare gick vi upp och åt frukost.
Vi gjorde iårdning oss och begav oss till Moab-hallen för att kolla när j18 spelade. Kollade bara första perioden. Vi drog hem senare och slappade. Sen vid halv 7 så drog jag hem.
Och nu ligger jag i mitt vardagsrum med tvn på. Wallander, yes!

Imorgon; Upp tidigt. Börjar kl. 08.00 imorgonbitti i Örebro på NPP reklambyrå. Ska vara med på en plåtning i Marieberg med en fotograf. Toppen!
 
Längre fram; Vi har vunnit en pool på en villa och hus mässa i Stockholm. Så poolen kommer i november  ungefär.





 



PoK// JuliaSöderberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback