VI SKA SKAFFA HUND!!!

2009-11-28 @ 12:35:25

Jag och mamma har pratat om att skaffa två marsvin och jag fick tips om att det fanns bra i hallsberg.
Sen igår tog mamma upp det vid matbordet när vi åt. Då sa jag att vi skulle kanske skaffa marsvin. Palle fick en konstig blick mot mami och mamma skratta. Heh.. då sa Palle att dom hade diskuterat om att skaffa hund länge! Jag tappa hakan och ba JAAAAAAAAAA! Och dom sa att vi väntade redan på en kull nu i november, men tiken var tyvär inte dräktig, så det funkade inte. Utan vi får vänta tills nästa kull troligtvis, i maj då ungefär. Så jag hoppas att vovven kommer. Ni lär säkert undra vad för ras det är? Heh jo, en flatcoated retriver. På bilden nedanför!




Kommentarer

Postat av: Daniel

Den där rasen är skit gullig! ;D

2009-11-29 @ 16:20:11
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback