♥Söndag 22/11-09

2009-11-22 @ 16:23:04

Kommentera för 17!


Jag hoppas att ni såg på robinson caribien! Johodu, robinson Sussie är min faster! Känn på den du! Så vi satt hemma hos henne igår och det bjöds på god mat och skratt. Hehe...

Imorse vaknade jag tidigt, för att jag somnade tidigt igår natt. Slockna under filmen Transformers.
Sen sa mamma helt plötsligt att vi skulle köpa marsvin. Men inte idag tydligen. Men vi tog en sväng till djuraffären och checka. Blev stört kär i en. Men köpte den inte idag. Så vi drog hem och nu sitter jag här.
Har massa plugg att ta tag i. Såsom;   

Läsa förföljaren
Fortsätta på EU, i-land & u-land
Matteläxa

Justja, vad köpte jag igår på marieberg?
Jodu... Det blev tre par spetstrosor (vita, rosa & röda). Kollade en sådan bh på bilden nedanför. Men den skavde, inte bra. Så jag inhandlade sådanna trosor på Gina tricot (3 par för 149 kr). Sjukt billigt.
Köpte också lite silver armband. Det behövdes!

Seductive Thong SEK 249, Calvin Klein - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback