Plusgymn. eller virginska?

2009-11-19 @ 22:38:49
Idag var jag på Virginska skolan! Det var kul. Gick med Mikaela. Jag vet faktist inte riktigt vart jag vill gå... men jag har ändå en favorit på virginska, samidrott. Sen har jag också mode och design. Gick på modevisning och så också. Då tyckte jag att det också verkade mycket intressant. Super svårt att välja.

Men imorgon så ska jag till plusgymnasiet. Det skulle vara en dröm för mig om jag fick gå där. Då tänker jag på spa och omvårdnad. Det känns som en bra grej för mig genom min blivande framtid. Men plus har faktist nackdelar! Liten skola, tre klassrum/för och nackdel, inga killar knappt (killkompisar!) osv. Såklart har den fördelar också! Egen dator, precis vid tågstationen, super fina rum till ex. spa sakerna och mm. Men whatever...

Nu orkar jag faktist inte skriva mera. Jag har 18 rader med spanska meningar att kunna tills imorgon som jag ska läsa upp, UTANTILL! Kan jag nått? Nä!

Ingen pict ;s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback