Frågor om mig

2009-11-05 @ 17:58:14
SISTA SOM
1. Du fick en puss av? Simon
2. Sov med dig i samma säng? - Simon
3. Du delade ett riktigt skratt med? - Klassen
4. Du gick på bio med? - Simon
5. Du höll i handen? - Simon
6. Du gick på stan med? -  Mikaela
7. Delade en pizza med dig? - Mamma
8. Du ringde? - Mamma
9. Skickade ett sms till dig? - Kusin Emilia
10. Du kramade? - Don´t remeber

FAMILJ/BOENDE
1. Bor din mamma och pappa tillsammans? - Mm
2. Har du några syskon och i så fall vad? - 3 systrar och en bror
3. Bråkar du ofta med din mamma/pappa? - Händer
4. Hur bor du (villa, lägenhet osv)? - Villa
5. Har du eget rum? - Ja
6. Vilken färg har du på tapeterna? - Just nu grått. Men om några dagar blir det en rödblommig fondvägg och resten "silver".
7. Brukar du måla på väggarna? - Har hänt
8. Har du en tv i ditt rum? -Ja
9. Stor eller liten säng? - 90, ska få 120
10. Är dina syskon jobbiga (om du har några)? - Inte så

SEX/KÄRLEK
1. Hur många långa förhållanden har du haft? - 1 seriöst
2. Är du singel nu? - NOWAY!
3. Föredrar du långa förhållanden istället för massa strul hit och dit? - Långa förhållanden 
4. Är du redo att satsa på ett förhållande nu? - Jag har världens bästa kille!
5. Har du haft sex? - Ja
6. När var senast? - Nån vecka sen kanske...
7. Har du en kk? - Nej
8. Har du kört oskyddat nån gång? - Ja
9. Har du playat någon nån gång? - NEJ
10. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Mm
11. Har du någon kille/tjej på g nu? - We are together!
12. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - Usch blä
13. Vem vill du helst ha med i så fall? Ingen alls.
14. Har du haft sex med någon när någon kommer in i rummet? - Typ
15. Haft sex på fyllan? - Nemas fylla för mig va!
16. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - Absolut!
17. Sparat något från ett gammalt förhållande? - Tror jag inte
18. Somnat gråtande pga kärleken? - Det har hänt.
19. Varit på en blind date? - No

ÖVRIGA PINSAMMA FRÅGOR:
1. Har du nånsin smygit ut utan lov? - Nä
2. Brukar du tjuvkika in i andras fönster? - Haha, nä
3. Längtar du till sommarn igen? -  Sådär
4. När du tittar dig i spegeln, vad säger du då? - Brukar man det?
5. Hur svarar du i telefon? - Hej det är Julia!
6. Vill du ha barn? - JAAA
7. Har du gjort något olagligt? - Jappsi
8. Vill du så får du gärna berätta vad? -  Allt möjligt..
9. Har du några tatueringar/piercingar? - Ja
10. Hatar du någon riktigt mycket just nu? - Tror jag nte
11. Bäddar du ofta sängen? - Om jag tänker på´t så:)
12. Vad gör dig riktigt glad? - När jag är i Simons närhet och om allt går som det ska!
13. Går du i kyrkan?  Nej.
14. Gillar du att sjunga? - Ibland så! 
15. Har du egen dator? - Japp
16. Hur mår du idag? - Bara bra!  
17. Vilken klass går du i? - 9 grön Haha sämst namn, men &? (:

18. Har du mycket pengar just nu? - Sådär
19. Är det jobbigt att svara på frågorna? Hah, nej  
20. Hur mycket är klockan nu? 17.45

Tog frågorna från www.jahts.blogg.se






Idag har det varit skola. 4 lektioner (Syslöjd, So, matematik och idrott)
Kom hem vid kvart över 3. Plinka lite på min älsklings gitarr och satt och sjöng jullåtar, fantastiskt med snö ute nu! Men störande att det smälter "/. Ska faktist bli varmare imorgon. Så då antar jag att det inte kommer snöa... Suck!
Nog om det.
Jag fick ett sms idag. Och jag bara flög upp och blev uber glad. Fick det minsan av min kusin Emilia som jag inte hade någon aning om egentligen. Men nu så snackar vi för fullt och så! Oerhört glad blev jag iallafall!
Ensam i huset ända tills kl. 10 idag. Mamma har möte och Palle är bortrest i en vecka. Så nu blir det ingen skräckfilm för mig.
Måste kila!


Kommentarer

Postat av: Odens stolthet :D

älskar frågor och sen din dag :) (a) keep it coming

2009-11-05 @ 18:44:31

Postat av: din kusin emilia =)

hihi. ;D<33

jag blev lika glad att få svar av dej. ;D<33



älskar dej kusin!<33



puss<33

2009-11-05 @ 19:15:39
URL: http://elskarkkenrring.blogg.se/

Postat av: johanna

Nej det gjorde inte ont :) Men det gör ont nu efter men man står ut med det. Kommer antagligen få feber imorgon för dom flesta får det men va fan hellre de än svininfluensan :D kraam

2009-11-05 @ 21:40:42
URL: http://jahts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback