Tjollahopp!

2009-07-19 @ 00:21:12

Tja tja!
Förrgår; Sov hos älskling. Det var mysigt bara att jag somna hela tiden. Höh.
Igår; Vaknade där, myso. Sen hem och slappa. Sen tog jag och mamma en sväng till Hästhagsbrottet. Värkligen ett mysigt place om man gillar chill på stranden. Verkligen nått jag rekomenderar för dom som bor i närheten av Örebro. Ligger i Hällabrottet. Sen drog vi oss hemmåt. Alltid mysigt att vara med mamma alone. Heh. Sen så fixade jag mig och drog till Grill center där jag mötte bästa Nathalie. Sen kom vi fram till gänget som bestod av Oscar, Erik, Isabell, Patrik och Lovisa. Heh... vi hade kul. Senare kom Ellinor. Sen drog jag hem vid kl 1. Fick sällskap med Nathalie och Ellinor.
Sen läggdags.
Idag; Vaknade kl 12. Dega hela dagen verkligen. Sen drog jag till älskling. Vi stack till Statoil och köpte pigelin och tuggummi. Mums. Sen gick vi till Haga skolan. Var där ett tag. Sen drog jag hem och åt. Sen kom jag tillbaka. Så då gick vi ner till källarn och myste. Hah vart påkomna av Filip. Pinsamt! Yess!! Men vi drog upp och kollade Madagaskar. Den är bra.
Sen drog jag hem vid kl. 11.
Sen nu är kl. 00.18. Så det är nog dags att sussa. Eller vad tycks? Jo...godnatt och sov gott alla!


PoK//Julia Söderberg


Kommentarer

Postat av: nathalie

du är bäst julllliA!<3

2009-07-19 @ 00:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback