Mormor, morfar och kusin Simon.

2009-07-09 @ 10:47:36
Idag ringde klockan halv 7 på morgonen. Suck! Men jag gick upp kvart över 7 istället. Jag skulle nämnligen åka med mamma till mormor och morfar i detta oväder. Höh... Inte kul, inte kul... Men men, sånt får man tåla. Att vara social skadar inte. Somsagt, dagen är ju inte slut än. Hon är minsan bara 10.42 nu om jag kollar ner på klockan. Simon kommer snart också. Alltså min kusin.
Det oväsnas här ute också. Liksom regnoväder. Ruggit.
Det blir väl ut till Wadköping som gamlingarna gillar. Heh... Allt för dom två, ohja!  Ut och äta där också. Man får bli lite blöt när man ändå klagar när det är som varmast ute under sommaren. Liksom vatten är viktigt. Bjud på dig själv va. Jag gört!
Jag är dö trött, men det känns otrevligt att sova i deras fina soffa. Det gillar dom nog inte. Nää, nu ska jag gå och vara artig och trevlig, tror ni jag fixar det?

PoK//JuliaSöderberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback