Lan

2009-07-24 @ 20:09:06
Ujuj...Igår kväll vid kl 9 så åkte jag till gamla brandstation där folket höll hus undergårdagen/idag. Senare kom det ännu mera prickar. Så där i den lokalen var vi kanske 15-20 stycken. Körde singstar, dator och något mer spel. Heh. Vi gjorde ju såklart inte bara det utan vi pratade, dansade, drack, åt, skratta, löka...aah, allt möjligt! Sen drog nåra hem. Så vi som sov kvar vart bara 8 stycken tror jag. Jag och Jesper gick och la oss allra först.  Klockan var ju somsagt 6 då...så ja, då borde ju dom andra inte ha gått och lagt sig alls. Utan dom drog hem under morgonen. Men vi som sov, jag, Jesper, Nathalie och Sara vaknade kl. 10. Men vi drog oss upp. Jag fick ju dock ligga på golvet pga Jesper putta bort mig från min säng. Jag hamnade på golvet...senare kom Nathalie och Sara och hoppa upp i min säng där Jesper låg och snutta. Så emm jaa...jag pallade inte höra Saras garv hela morgonen. Så jag movade på mig och gick och la mig under bordet. Knasigt places. Så nu har jag oerhört ont i ryggen.
Hände inte så mycket senare. Utan jag kom hem och åt frukost. Sen slappade jag. Sen dusch och fix. Skulle nämnligen dra till Örebro med mamma och Linn. Skulle köpa filmer...men vart ju då ännu mera.

Korallröd vind jacka- Åhléns
Rouge Max Factor- Åhléns
Twilight- Åhléns
Magnet tavla- Åhléns
Rit block- Åhléns
Vit nagellack- Åhléns
Familje almenacka- Åhléns
3 disc collection- Åhléns


Allt var ju inte mitt...utan både mammas och Linns.
Jackan var min, rougen är min, Twilight, nagellacket och 3 filmerna!

Nu måste jag äta! Laddar upp bild senare!

PoK// JuliaSöderberg

Kommentarer

Postat av: nathalie

kvällen/natten va brra!!:D<333

2009-07-25 @ 11:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback