Kväll/natt hos Ella med Nathalie & Johanna

2009-07-14 @ 15:40:39
Tjetje!
Kvällen/natten tillbringades i stortsätt hemma hos Ella. Lagade tacos och kollade Barnhemmet. Jag skrek två gånger. Proffsigt av mig. Yes! Sen drog våran saknade Johanna hem. 
Så då så vid eller nått så tog vi på oss pyamas. Sjukt gulliga var vi! Så då sprang vi ut med pyamas hem till Anton Holm. Så vi våldgästade Anton, Oscar och Patrik. Skoj! Vi kollade Silents Hill. Inget jag rekomenderar. Men Barnhemmet rekomenderar jag absolut. Se värd till tusen. Juste...eftersom att filmen inte var så bra så hoppade vi i poolen istället och badade med kläder på oss. Så duktiga vi var. Då var klockan 4 kanske när vi gick upp ur poolen. Så vi sprang hem sen med blöta kläder på oss. Sjukt kul var det. Måstes göras om! Ohja, jag rekomenderar nattbad.
Hih, nu har jag slappat för mycket. Borde resa mig upp och hoppa in i duschen och skölja ur allt klor från mitt hår. Inte så bra när det är ny färgat.

Byebye!



Nu är jag trött på er idioter. Hah jag garvar fan åt er. Hah vilket liv ni har. Omg, jag säger bara, VÄX UPP.

PoK//JuliaSöderberg

Kommentarer

Postat av: nathalie

det var en sjjukt roligkväll!! :D<3

2009-07-15 @ 11:08:49

Postat av: Julia

Sjukt roligt! Har saknat er ap mkt dessutom!

2009-07-16 @ 16:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback