Färgning + klippning= sämst

2009-07-12 @ 23:40:42
Hej allihoppa...
Jag är rätt så grinig idag. Dåligt, men jag kan knappt inte vara glad på internet. Hmm. Men whatever.
Idag färgade mamma håret på mig. Fick gå tillbaka till det mörka igen. Svart nästan. Blev ej det ljusa som jag hade tjatat om i evigheter. Utan jag färgade det med ljusa slingor. Sen så vart det inge mer med det. Utan det blev guldfärgat plus utväxt. Och då tappade jag greppet om att fortsätta färga det, plus att det är så sjukt slitet. Så ja, det vart mörkt...extremt mörkt. Hursomhelst, hon toppade håret också...vänta lite...det stämmer absolut inte! Hon klippte av halva mitt hår! JAG, JULIA SÖDERBERG HAR BLIVIT SVART HÅRIG MED ÜBER SHORTY HÅR! Vad säger ni nu då? Jag är faktist rädd att visa håret för Simon sen. Men han sa faktist igår att han även skulle älska mig lika mycket om jag färgade håret rosa...Så vad gör det om jag kommer med über kort mörk hår? Aja whatever...Ja är grinig iallafall. Punkt slut! Så grinig så att jag fick huvudvärk hela dagen. Åh, men icke sa nicke. Blir jag mer grinig så blir det väl inte min älsklings stad imorgon... Götet. Ujuj, upp med humöret Julia!
Borde nog sova än att sitta och skriva om min deppiga dag.
Btw, simon mitt hjärta är i Stockholm. Puhu...jag saknar honom så in i bomben när inte han är i närheten av mig. Hmm...han sover också redan. Snark. Får väl ta och drömma om min prins i natt...

P.s. Bild på mig kommer inom kort tid.

Godnatt folket!

PoK//JuliaSöderberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback