Chillpill dag...

2009-07-07 @ 13:59:14
Igår hände det inget speciellt. Eller jo...Mikaela joinade mig. Vi gjorde dock inte så mycket. Jo vi tog en sväng till Lidl, närmsta mataffär för mig! Det blev 2 paket mjölk, smör, aftonbladet och lite godis. Sen gick vi tillbaka med mjukis byxor och Simons Sannaheds fotbolls tröja! Alltid mysigt att han hans kläder på sig. Raaawr, hih!
Dagen slutade halv 4 när vi då somnade dö trötta efter allt hennes snack om en kille. Att jag överlevde? Haha....

Det vart morgon och jag vart helt klarvaken och började spela hög musik från min mobil framför hennes öron. Stackare, hon sov! Hahaha.
Sen kollade vi TV och nu sitter vi här. Eller jag iallafall. Jag vet ej vad hon håller på med riktigt. Hon ska nog dra nu snart. Och jag ska hoppa in i duschen och sen fixa mig lite lät. För sen drar jag hem  till min älskling Simon. Mysigt! Han har varit på ålandskryssning igår. Såklart så skulle han ju ha med en present hem till mig. Inte vet jag riktigt vad det är. Men kan ju lämna besked!

Nu ska jag hoppa in i duschen. Kanske borde sparka ut Mikaela först? Aaa, vi säger så.

PoK// JuliaSöderberg                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback