Orkar nte blogga anymore...

2009-12-28 @ 22:46:12

Julafton har varit bra! Men jag det som saknades var faktist Simon...
Men annars så vare bra.

FICK;

1000kr
200 kr bio
Voddler
Grymt gosig pälspläd
Thomas Sabo armband (av Simon)
Kläder
Sarah Jessica Parker Covet parymen!!!!
Halsband
Vit vinter jacka
Stämaparat till min gitarr



Nu så är det den 28 december och jag kom hem för ett tag sen. Hade varit med Fanny och Wille och checkat innebandy. Var flera förut...
Nu ska jag kanske kolla film eller så kanske jag sitter kvar här vid min laptop och degar...


Vad händer på nyår gott folk?

                    ")
Dagens nybloggare är Hanna Madheim. Besök gärna hennes blogg, www.hmadheim.blogg.se


Nä, nu säger jag godnatt och ha ett bra jullov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback